بخشایش

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


خطبه های نماز جمعه بخشایش، پیامبر اسلام اشرف تمام انبیاست

فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور گرم مردم شهر بخشایش و حومه به امامت حجت الاسلام غفاری ثانی در مسجد جامع برگزار شد.

 

در خطبه اول حجت الاسلام غفاری ثانی با طلب استغفار و دعوت به تقوا، به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث و گرامیداشت رسالت پیامبر و عظمت انبیا و اوصیا و نقش انسان سازی انبیا سخنرانی کردند و با اشاره به آیاتی از سوره های ابراهیم و انبیا به تبیین فلسفه ارسال پیامبران بخصوص خاتم الانبیاء از طرف خدا پرداختند و افزودند: پیامبر اسلام با حسن خلق و مهربانی و از راه قلب به مردم نزدیک می شد و به انسانها صفای روح می بخشید و کتاب خدا و احکام را به بندگان یاد می داد و حکمت خدا را با بیان دلیل و منطق به مومنین می آموخت. پیغمبر و قرآن فقط برای مسلمانان ارسال نشده بود بلکه برای تمام ملل و مذاهب بود و پیغمبر همه ملل و ادیان و اشرف تمام پیامبران است.

خطیب جمعه شهرمان در خطبه دوم با تشکر از مردم شهر بخشایش بخاطر راهپیمایی بعد از نماز جمعه هفته گذشته، رسالت حضرت محمد (ص) و عید مبعث را به مسلمانان تبریک گفته و فرمودند: پیامبر اسلام برای مردم هم آبادی دنیا و هم آبادی آخرت را به همراه آورد و انسان جاهل را از جهالت و بت پرستی و خیلی از اعمال زشت به راه هدایت و روشنایی سوق داد.

در ادامه در مورد مناسبتهای پیش رو سخنرانی کردند که به طور خلاصه بیان می شود: روز جهانی خانواده و لزوم اهمیت دادن به بنیان خانواده و تربیت فرزندان، وفات حضرت ابوطالب، ارتباطات و روابط عمومی، حرکت امام حسین در ۲۸ رجب از مدینه به مکه، میراث فرهنگی و اشغال فلسطین توسط یهودیها.

در پایان به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع کارگران اشاره کردند که می فرمایند: کلید حل مشکلات در مذاکرات هسته ای نیست و مسئولان باید در داخل کشور جلوی فساد و تباهی را بگیرند و فساد اداری و اقتصادی باید ریشه کن شود و خودمان باید تولید داخلی را تقویت کنیم و اقتصادمان را شکوفا کنیم و به مقامات مذاکره کننده سفارش کرده ام که گول سیاستهای غلط غربیها را نخورند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب: خطبه های نماز جمعه بخشایش ، نماز جمعه ، نماز جمعه بخشایش ، نماز جمعه در بخشایش, ساعت 2:11 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب